🖼️ Reducere 10% extra la tablouri cu codul: EXT10 *doar până duminică

Termeni și condiții generale

Termeni și condiții generale


I. Prevederi generale

 

Termenii și condițiile se aplică la achiziționarea online, de pe site-ul www.dovido.ro, stabilesc condițiile generale și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitor) și ale cumpărătorului (clientul, consumator). Vânzător si operator al operațiunilor online este Dovido s.r.o.(SRL), cu sediul în str. Štiavnička nr. 561, cod poștal 97681, loc. Podbrezová, Slovacia, CUI 52298434, societate înregistrată sub codul de indentificare fiscală 2120973173. Pentru informații de contact vă rugăm să consultați secțiunea „Contact“ de pe site (aceasta secțiune face parte din Termenii și Condițiile generale).

 

Relația dintre părți este guvernata de Legea Româna cu privire la protecția consumatorului (Legea 363/2007), Legea comerțului electronic (Legea 365/2002) și Ordonanța privind cumpărăturile pe Internet (Ordonanța 130/2000).

 

Definiții

Contract - contractul de achiziționare sau alt contract guvernat de legea aplicabilă, în care părțile sunt consumatorul pe de o parte și vânzătorul pe cealaltă parte.

Vânzătorul (distribuitor) - o persoana, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale încheie acte de comerț sau alte acte de natura comercială. Este o persoana fizica sau juridica care, direct, sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livrează bunuri și/sau servicii către consumator.

Consumator (cumpărător) - o persoana, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale încheie acte care nu sunt de natura comercială. Este o persoana fizica sau juridica care cumpără bunuri sau servicii, în alte scopuri decât comerciale.

Distribuitor - O persoana care, în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, încheie acte de natura comercială.

Finalizarea contractului de achiziție - Comanda făcută de cumpărător este un act cu efecte juridice, cu condiția confirmării și acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător între părți este încheiat un contract cu efecte juridice și cu drepturi și obligații în sarcina ambelor părți, așa cum sunt definite ele în contract sau în condițiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.

Termeni si condiții - înțelegerea contractuala dintre vânzător si cumpărător în conformitate cu termenii și condițiile prezentate în aceasta secțiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care generează efecte juridice de la momentul finalizării contractului de achiziție. Cumpărătorul se obligă să ia la cunoștință prezentele condiții, condiții pe care se consideră că le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător. Renunțarea la contract se poate face în conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distantă.

 

II. Preț

 

  1. Toate prețurile listate pentru mărfuri și produse sunt finale.
  2. Vânzătorul este obligat să mențină prețul menționat pe site-ul e-shop-ului în momentul executării achiziției de către cumpărător.

 

III. Comanda

 

  1. Comanda este creată prin confirmarea procesului de plasare comandă în e-shop prin selectarea produselor sau serviciilor de către cumpărător, inclusiv completarea integrală a formularului de comandă. Pentru procesarea corectă a comenzii, este necesar să completați datele solicitate în formular și să alegeți opțiunile de transport și de plată pentru produsele sau serviciile comandate.
  2. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețul produselor și serviciilor comandate și astfel comanda devine contractuală pentru consumator.
  3. Confirmarea comenzii de către vânzător creează un contract de vânzare-cumpărare, care poate fi modificat, anulat sau completat numai prin acord reciproc între cumpărător și vânzător, cu excepția cazului în care legea sau alt regulament legislativ prevede altfel. Vânzătorul confirmă comanda prin expedierea acesteia.
  4. După crearea comenzii în e-shop, cumpărătorului este generat și transmis automat un e-mail care confirmă primirea comenzii de către e-shop. Acest e-mail nu reprezintă o confirmare a contractului de vânzare-cumpărare în sensul alin. 3. din punctul III.
  5. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul se obligă să achite prețul de achiziție al bunurilor comandate.
  6. În cazul în care vânzătorul nu este în măsură să onoreze comanda sau o parte din aceasta în termenul specificat deși poate fi depus cu efort maxim din partea vânzătorului, din motive precum: mărfurile nu sunt produse, nu sunt disponibile la producător sau în depozitul extern al furnizorului, producătorul a implementat modificări semnificative care rezultă în imposibilitatea executării comenzii, sau din motive de forță majoră, el poate anula comanda și trimite un e-mail de notificare a acestui fapt cumpărătorului. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a anula comanda dacă cumpărătorul a furnizat informații false sau înșelătoare în formularul de comandă care nu pot fi verificate și corectate, cum ar fi e-mail sau contact telefonic incorecte. Dacă cumpărătorul a plătit avans, vânzătorul se obligă să returneze suma încasată în termen de 14 zile.

 

IV. Modalități de plată

 

1. Pentru produsele achiziționate în acest e-shop, cumpărătorul poate achita prin următoarele modalități:

a) Plată ramburs (achitat direct la curier, această modalitate se taxează suplimentar cu  5 Ron

b) Plată prin card bancar (prin contul procesatorului de plăți GoPay)

2. Taxele suplimentare pentru diferite opțiuni de plată sunt enumerate la art. VI a acestor termeni și condiții generale.

3. Vânzătorul poate oferi următoarele reduceri:

a) reduceri pentru înregistrarea cumpărătorului în e-shop

b) reduceri pentru achiziție repetată

c) reduceri în baza a unui voucher

4. Reducerile nu pot fi cumulate într-o singură comandă.

 

V. Termeni de livrare

 

1. Vânzătorul se obligă să expedieze produsele cumpărătorului în termen de 15 zile de la plasarea comenzii, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel sau dacă nu au fost specificat alt termen mai lung la prezentarea produsului în e-shop.

2. Dacă produsele se află în stoc, sunt expediate în funcție de capacitatea vânzătorului de a procesa comenzile primite, însă cât mai curând posibil.

3. Dacă există mai multe produse sau servicii incorporate în comandă și unele dintre acestea nu sunt în stoc, vânzătorul va informa cumpărătorul despre această situație și despre posibilitatea livrării produselor în colete diferite.

4. Împreună cu produsele comandate, clientului este trimisă o factură (document fiscal), instrucțiuni, precum și altele documente de la producător referitoare la bunurile sau serviciile achiziționate.

5. Locul de executare a contractului de vânzare-cumpărare este considerat a fi locul în care sunt livrate mărfurile.

6. Vânzătorul efectuează transportul produselor către cumpărător prin: firmă de curierat.


VI. Taxe transport, ambalare și opțiuni de plată

 

1. Plata în valoarea expedierii și a ambalajului este de 23 RON. Taxă suplimentară de 5 RON.

2. Vânzătorul și cumpărătorul pot agrea, de comun acord, și alte metode de livrare decât cele specificate mai sus, precum și costurile pentru aceste metode de livrare. 

3.Vânzătorul poate expedia parțial produse din comanda plasată care sunt disponibile, restul comenzii fiind livrate în termenul prevăzut de lege, cu condiția ca cumpărătorului să nu i se perceapă nicio taxă suplimentară, alta decât cea inclusă inițial în comandă.

4. Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 580 Ron.


VII. Transfer de proprietate

 

1. Dreptul de proprietate trece de la vânzător la cumpărător în momentul plății prețului integral pentru obiectul contractului de vânzare-cumpărare.

2. Pentru bunurile sau serviciile care sunt încă proprietate a vânzătorului, vânzătorul își rezervă dreptul, ca în cazul unei reclamații a cumpărătorului, de a soluționa reclamația doar în momentul plății sau achitării integrale a obiectului contractului de cumpărare.

 

VIII. Anularea contractului de vânzare-cumpărare

 

1. Cumpărătorul are dreptul să anuleze comanda plasată pentru bunurile sau serviciile comandate, în termen de 24 de ore de la crearea contractului de achiziție, fără comision de anulare pentru mărfurile care se fac la comandă, în conformitate cu cerințele specifice ale consumatorului sau în mod specific pentru un singur consumator.

 

IX. Dreptul consumatorului de a returna mărfurile achiziționate fără a specifica motivul 

 

1. În temeiul legislației în vigoare privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului vânzătorului, cumpărătorul are dreptul de a returna produsele rezultând în anularea contractului de vânzare-cumpărare, în termen de 14 zile de la data livrării produselor. Dacă obiectul contractului de vânzare-cumpărare este livrarea de bunuri, consumatorul are dreptul să se retragă din contract înainte de livrarea bunurilor.

2. Dacă consumatorul dorește să-și exercite acest drept, este obligat să transmită solicitarea sa de retragere din contractul de achiziție, în scris sau personal la adresa de contact a vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile sau să plaseze această solicitare scrisă la orice oficiu poștal, cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile.

După notificarea retragerii sale din contract, consumatorul este obligat să transmită vânzătorului sau să livreze personal, subiectul complet a contractului din care se retrage împreună cu toată documentația - de ex. factură originală, instrucțiunile și alte documente aferente, care i-au fost livrate împreună cu mărfurile, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii din contract. 

Recomandăm cumpărătorilor să efectueze o copie a facturii pentru propria utilizare și să trimită mărfurile prin poștă recomandată și asigurată. 

3. Vă rugăm sa NU transmiteți produsele ramburs la livrare, deoarece astfel de colete nu vor fi preluate.

4. Vânzătorul va returna prețul întreg al bunurilor / serviciilor, inclusiv costul transport precum și costurile suportate în mod evident pentru a comanda mărfurile în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contract, însă nu este obligat să returneze banii înainte ca produsele returnate de cumpărător să-i fie livrate sau înainte ca consumatorul să demonstreze expedierea acestor produse. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a sugerat să ridice el însuși bunurile

5. Costul returnării bunurilor este suportat de cumpărător.

6. Dreptul de retragere din contractul de achiziție nu se aplică bunurilor și serviciilor care au fost comandate în conformitate cu datele specifice primite de la cumpărător. 

7.Consumatorul suportă orice diminuare a valorii bunurilor cauzate de acesta folosind bunurile dincolo timpul necesar pentru a determina funcționalitatea și proprietățile bunurilor.

 

X. Drepturile și obligațiile părților contractante

Vânzătorul și cumpărătorul sunt considerate părțile contractante.

1. Vânzătorul are obligația de a

a) livra produsele către cumpărător, la calitatea, cantitatea și prețul convenit

b) să transmită împreună cu produsele comandate toate documentele aferente produselor, cum ar fi o factură fiscală, un formular de reclamație, instrucțiuni de operare în limba engleză

 

2. Cumpărătorul are obligația de a

a) preluarea produselor comandate

b) achitarea prețului integral aferent comenzii plasate vânzătorului

c) la preluarea coletului verificarea integrității ambalajului și a bunurilor în sine

 

 

 

XI. Confidențialitatea și protecția datelor personale

 

1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu legile în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare

2. Operatorul e-shop-ului nu furnizează datele personale ale cumpărătorului către o terță parte, cu excepția companiei de transport selectate care asigură livrarea de bunuri sau servicii, sau autorităților de stat în cazul unui controlului, sau intermediarului în baza unui contract mutual între părți.

3. Operatorul e-shop-ului se obligă să asigure protecția datelor cu caracter personal rezultând în a nu le pune la dispoziția persoanelor neautorizate, prin luarea de măsuri tehnice și organizatorice adecvate. De asemenea, toți angajații operatorului e-shop-ului sunt obligați să păstreze confidențialitatea în legătură cu datele cu caracter personal.

4. Cumpărătorul în cauză are drepturile definite în conformitate legile în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, în mod special:

a) dreptul la informații care sunt incorporate în acest conținut al condiții  și termenilor generali 

b) dreptul de a solicita acces la datele sale cu caracter personal referitoare la persoana vizată, cate constă în dreptul de a solicita informații despre cum și în ce scopuri sunt prelucrate datele personale. Aceasta solicitare poate fi transmisă la adresa de e-mail de contact.

c) dreptul la corectarea datelor cu caracter personal care permite cumpărătorului să solicite corectarea datele cu caracter personal dacă nu mai sunt valabile

d) dreptul de a solicita ștergerea datele cu caracter personal în cazul în care cumpărătorul nu mai este interesat ca operatorul e-shop-ului să prelucreze în continuare datele sale cu caracter personal

e) dreptul de a restricționa procesarea datelor cu caracter personal care permite exercitarea acestuia în cazul în care cumpărătorul este de părere că datele sale personale au fost au fost prelucrate cu încălcarea legii

f) dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal 

g) dreptul la transferul de date cu caracter personal

h) dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere în legătură cu datele cu caracter personal prelucrate

5. Operatorul e-shop-ului obține următoarele date personale de la cumpărător: nume, prenume, adresa, adresa de livrare, adresa de facturare, numărul de telefon, adresa de e-mail, care sunt prelucrate în scopul procesării corecte a comenzii plasate. Aceste date cu caracter personal sunt stocate timp de 10 ani în scop de arhivare. Ca parte a procesării comenzii, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul emiterii de facturi, emiterii de scrisori de stoc (livrare), asigurând transportul și înregistrarea în contabilitate.

6. Pagina de web a e-shop-ului înregistrează adresa IP a cumpărătorului, informații despre timpul pe care îl petrece vizionând secțiunile e-shop-ului și informații despre locațiile unde cumpărătorul a vizionat reclamă a e-shop-ului. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate pe dispozitivul de vizualizare a cumpărătorului și sunt, de asemenea, utilizate pentru a măsura traficul paginii web și pentru personalizarea și afișarea secțiunilor, iar datorită acestor fișiere vânzătorul poate oferi conținut de calitate potrivită cumpărătorului. Prin urmare, vânzătorul percepe aceste dosare ca fiind interesul lui legitim. Unele cookie-uri sunt fișiere terțe, de ex. Youtube, Google și altele similare.

a) Dacă cumpărătorul a fost de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în e-shop în scopuri ale marketingului electronic, el a acceptat de asemenea transmiterea e-mail-urilor cu informații promoționale la adresa sa e-mail.

b) Informații personale în scopuri de marketing prin e-mail în limita numelui, prenumelui și adresei de e-mail sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani. Aceste date cu caracter personal nu sunt furnizate către terți.

c) Cumpărătorul își poate revoca oricând consimțământul pentru prelucrarea datelor sale personale, trimițând o solicitare în acest sens, care va fi prelucrată imediat. Cumpărătorul poate, de asemenea, să anuleze înregistrarea bifând căsuța din contul de utilizator al cumpărătorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). În acest caz, vânzătorul nu va mai folosi informațiile personale care i-au fost furnizate pentru scopuri de marketing prin e-mail.

 

XII. Despăgubirea vânzătorului pentru daune în caz de neacceptare a produselor comenzii

 

1. Vânzătorul are dreptul la despăgubiri, dacă cumpărătorul a comandat bunuri nu a anulat comanda, nu s-a retras din contract, cu toate astea a refuzat primirea coletului de la transportator sau, în cazul în care cumpărătorul a optat pentru livrare cu ridicare personală, nu a preluat produsele în termenul specificat pentru colectare. Procedând astfel, cumpărătorul și-a încălcat obligația prevăzută la art. X punctul 2. litera a), conform căruia cumpărătorul este obligat să preia bunurile comandate.

2. La determinarea cuantumului pagubelor, vânzătorul ia în considerare costurile de transport și taxele aferente în cazul expedierii produselor, costurile asociate ambalării, transportului și administrării comenzii, precum și toate celelalte costuri suportate cu prelucrarea comenzii și, de asemenea, vânzătorul are dreptul de a percepe despăgubiri referitoare la pierderea profitului.

3. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a nu exercita dreptul la despăgubiri pentru daune sau de a-și exercita acest drept doar parțial.


XIII. Dispoziții finale

 

1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și suplimenta acești termeni și condiții generale și condiții de reclamație fără notificare prealabilă a cumpărătorului. În cazul unei modificări a termenilor și condițiilor generale sau a condițiilor de reclamație, întregul proces de achiziție este reglementat de acei termeni și condiții generale valabile la momentul expedierii comenzii către cumpărător, acestea fiind disponibile pe pagina web a vânzătorului.

2. Condițiile de reclamație sunt o parte inseparabilă a acestor termeni și condiții generale.

3. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul afirmă că a citit termenii și condițiile generale, precum și condițiile de reclamație.

4. Aceste condiții au fost dezvoltate în cadrul proiectului de certificare a e-shop-ului.

5. Aceste condiții generale și reclamații sunt disponibile la sediul social al companiei pentru inspecție de către cumpărător, precum sunt publicate și pe pagina web a e-shop-ului.

6. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a soluționat plângerea sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile, acesta are posibilitatea să apeleze la vânzător pentru o cerere de reparație. În cazul în care vânzătorul răspunde la cererea de reparație în mod negativ sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii sale, consumatorul are în conformitate legile în vigoare cu privire la soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și la modificările aduse anumitor acte dreptul de a depune o moțiune pentru a iniția o soluționare alternativă a litigiului sesizând autoritatea competentă. În același timp, consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pentru a trimite o propunere alternativă de soluționare a litigiilor. Consumatorul va găsi informații despre taxele de litigiu pe site-ul web al entității.

7. În caz contrar, relațiile nereglementate în acești termeni și condiții generale, precum în părțile (anexele) inseparabile ale acestora sunt reglementate de legislația în vigoare.

8. Acești termeni și condiții generale, inclusiv părțile lor inseparabile, intră în vigoare la data 1 august 2020.

 

Condițiile de reclamație ale e-shop-ului

 

- parte integrantă a termenilor și condițiilor generale – 

 

1. Este posibilă doar reclamația bunurilor care au fost achiziționate de la vânzător și care sunt proprietatea cumpărătorului.

2. În cazul în care dreptul de proprietate nu a trecut încă de la vânzător la cumpărător, vânzătorul, în conformitate cu legislația în vigoare, își exercită dreptul de a soluționa plângerea numai după plata integrală a comenzii.

3. Dacă cumpărătorul este consumator final (o persoană fizică care nu acționează în sfera activității sale, a angajării sau a profesiei sale), toate bunurile oferite sunt garantate timp de 24 de luni, cu excepția cazului în care se specifică altfel dar în conformitate cu legislația în vigoare. 

4. Dacă cumpărătorul nu este consumator final, procedura este în conformitate cu prevederile legislației și codului comercial, iar perioada de garanție este de 1 an. Perioada de garanție începe cu ziua primirii mărfurilor de la compania de transport sau direct de la vânzător, dacă cumpărătorul preia mărfurile personal în ziua primirii.

5. Cumpărătorul este obligat să reclame produsul sau să depună o plângere la vânzător imediat după aflarea defectului produsului.

a) defectul a fost cauzat de deteriorarea mecanică a produsului, cauzat de cumpărător

b) manipularea greșită a produsului într-o altă manieră decât cea specificată în instrucțiunile de folosire

c) utilizare a mărfurilor în condiții care nu corespund prin nivelul de umiditate, efecte chimice și mecanice asupra mediului natural al mărfurilor

d) neglijarea îngrijirii și întreținerii bunurilor

e) deteriorarea mărfurilor prin încărcare excesivă

f) utilizarea mărfurilor cu încălcarea condițiilor specificate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau de siguranță, reglementări sau alte încălcări ale garanției.

6. Răspunderea pentru defecte nu se aplică defectelor cauzate de următoarea utilizare:

a) defectele care decurg dintr-un dezastru natural sunt, de asemenea, excluse de la răspunderea pentru defecte

b) uzură normală a mărfii (sau a acestora) piese) cauzate de utilizarea bunurilor. Prin urmare, nu poate fi luată în considerare o durată mai scurtă de viață a produsului pentru un defect și nu poate fi revendicat

7. Bunurile revendicate trebuie trimise la adresa e-shop-ului de mai jos prin poștă sau personal la adresa de contact de mai jos. În cazul transmiterii prin poștă, vă rugăm sa NU transmiteți în regim ramburs, deoarece aceste colete nu vor fi acceptate. Este necesar ambalarea produselor în mod corespunzător, astfel încât produsele să nu fie deteriorate în timpul transportului și recomandăm trimiterea mărfurilor prin poștă recomandată sau ca transport asigurat. Este de asemenea necesar să atașați o copie a dovezii de cumpărare (factură) și o descriere a defectului la bunuri, sau vă recomandăm să adăugați la colet formularul de reclamație completat împreună cu dovada de cumpărare. Reclamațiile trebuie trimise exclusiv in scris (prin posta) sau in persoana (nu prin e-mail).

8. Vânzătorul va confirma primirea reclamației și va emite cumpărătorului o confirmare a acceptării reclamației într-o formă adecvată. Ziua reclamației este considerată a fi ziua sesizării livrare către vânzător. Dacă nu este posibilă livrarea imediată a acceptării, aceasta trebuie livrată fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu, de livrarea soluționării reclamației. Confirmarea gestionării reclamației va fi transmisă în scris.

9. Vânzătorul se obligă să stabilească metoda de soluționare a reclamației imediat, în cazuri complexe, în termen de 3 zile de la data plângerii. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a mărfurilor, în cel mult 30 de zile de la data plângerii. După stabilirea modului de soluționare a reclamației, vânzătorul va gestiona reclamația imediat; în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, gestionarea reclamației nu poate depăși 30 de zile de la data plângerii. După expirarea termenului de 30 de zile pentru soluționarea reclamației, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare și i se va restitui suma integrală pe care achitat-o sau are dreptul de a schimba produsele cu altele noi.

a) în cazul unei erori remediabile, cumpărătorul are dreptul să solicite remedierea gratuită, în mod corespunzător și la timp. Vânzătorul decide cu privire la metoda de remediere a defectului. În loc de remediere a defectului (reparație), cumpărătorul poate solicita schimbarea articolului defect pentru unul fără defecte, în cazul în care vânzătorul nu suportă costuri disproporționate din cauza prețului mărfii sau a gravității erorii

b) în cazul unei erori ireparabile care împiedică utilizarea corectă a articolului în scopul dat, cumpărătorul are dreptul să-i fie schimbat produsul sau să se retragă din contractul de achiziție (rambursare) sau o reducere din prețul inițial

10. Reclamația este considerată a fi soluționată dacă procedura de soluționare a reclamației este încheiată prin predarea mărfurilor revendicate, schimbarea acestora sau returnarea prețului de achiziție a mărfurilor, o solicitare scrisă pentru a prelua produsele sau respingerea justificată a reclamației.

11. Drepturile cumpărătorului la formularea unei reclamații:

12. Deteriorarea bunurilor, resp. integritatea ambalajului (conform instrucțiunilor la preluarea produselor) trebuie verificată la preluarea coletului, deoarece produsele pot fi deteriorate în timpul transportului. Recomandăm cumpărătorilor să deschidă coletul și să inspecteze produsele în prezența curierului. Prin acceptarea coletului de la curier, cumpărătorul declară că ambalajul nu a fost afectat în momentul livrării.

13. Aceste condiții de reclamație sunt o parte integrantă a termenilor și condițiilor generale, iar vânzătorul își rezervă dreptul de a le modifica în orice moment, fără notificare prealabilă cumpărătorului.

14. Contact : Dovido s.r.o., str. Štiavnička nr. 561, cod poștal 97681, loc. Podbrezová, Slovacia. E-mail:  ​info@dovido.ro​ doar în limba engleză.

 


Transport gratuit peste 580,00 lei
Produse în stoc expediem imediat
Cel mai vast sortiment tapet și decorații
Fabricat în UE calitate de imprimare premium