Termeni și condiții generale
Acești termeni și condiții generale ("Termeni") ai Dovido s.r.o., cu sediul social la Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 738 01, ID nr. 08796050, înregistrată în Registrul Comerțului ținut la Tribunalul Regional din Ostrava, Secțiunea C, Dosar nr. 808891, e-mail: info@dovido.ro, număr de telefon +40 37 710 2270, adresa sediului comercial Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 738 01 ("Noi" sau "Vânzătorul") reglementează în conformitate cu dispozițiile Secțiunii 1751(1) din Legea nr. 89/2012 Coll, Codul civil, cu modificările ulterioare ("Codul civil"), drepturile și obligațiile reciproce ale Dumneavoastră, în calitate de Cumpărător, și ale Noastre, în calitate de Vânzător, care decurg în legătură cu sau pe baza contractului de cumpărare ("Contractul") încheiat prin E-shop pe site-ul www.dovido.ro.
Toate informațiile privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt cuprinse în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, care poate fi găsită aici.
Termenii și condițiile nu se aplică în cazul în care persoana care intenționează să achiziționeze bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează în cadrul afacerii sau profesiei sale atunci când comandă bunuri.
Dispozițiile prezentelor Condiții fac parte integrantă din Contract. Contractul și Condițiile sunt redactate în limba română. Putem modifica sau completa unilateral formularea Termenilor și condițiilor. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile apărute în timpul perioadei de valabilitate a versiunii anterioare a Condițiilor.
După cum știți, noi comunicăm în principal la distanță. Prin urmare, Contractul nostru este, de asemenea, supus utilizării mijloacelor de comunicare la distanță care ne permit să convenim unul cu celălalt fără prezența fizică simultană a noastră și a dumneavoastră, iar Contractul este astfel încheiat la distanță în mediul E-shop, prin interfața site-ului web ("Interfața web E-shop").
În cazul în care orice parte a Termenilor contrazice ceea ce am convenit de comun acord în timpul procesului de achiziționare de către Dumneavoastră pe E-shop-ul nostru, acordul respectiv va prevala asupra Termenilor.
1. CÂTEVA DEFINIȚII
-
Preț înseamnă suma de bani pe care o veți plăti pentru Bunuri;
-
Prețul de expediere este suma de bani pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv costul ambalării acestora;
-
Prețul total este suma dintre Preț și Taxa de expediere;
-
TVA este taxa pe valoarea adăugată în conformitate cu legislația aplicabilă;
-
Factura înseamnă un document fiscal emis în conformitate cu Legea privind taxa pe valoarea adăugată în ceea ce privește Prețul total;
-
Comanda reprezintă propunerea dvs. obligatorie de a încheia un contract de achiziție de bunuri cu noi;
-
Cont de utilizator înseamnă un cont creat pe baza datelor furnizate de Dumneavoastră, care permite stocarea datelor introduse și stocarea istoricului Bunurilor comandate și al Contractelor încheiate;
-
Dumneavoastră sunteți persoana care cumpără de pe E-shop-ul Nostru, denumită în mod legal cumpărător;
-
Bunurile sunt orice lucru pe care îl puteți achiziționa de pe E-shop.
2. DISPOZIȚII ȘI INSTRUCȚIUNI GENERALE
-
Achiziționarea de Bunuri este posibilă numai prin intermediul interfeței web a E-shop-ului.
-
Atunci când achiziționați Bunuri, este obligația Dumneavoastră să ne furnizați toate informațiile în mod corect și veridic. Prin urmare, vom considera că informațiile pe care ni le-ați furnizat în Comandă sunt corecte și adevărate.
-
De asemenea, oferim acces la recenzii ale Produselor făcute de alți consumatori pe E-shop-ul nostru. Asigurăm și controlăm autenticitatea acestor recenzii prin asocierea recenziilor cu anumite Comenzi, astfel încât putem vedea ID-ul comenzii asociate pentru fiecare recenzie în sistemul nostru intern și putem astfel să verificăm și să dovedim că recenzia provine de la un consumator real.
3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
-
Contractul cu Noi poate fi încheiat numai în limba română.
-
Contractul se încheie la distanță prin E-shop, iar costul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță este suportat de dumneavoastră. Cu toate acestea, aceste costuri nu diferă în niciun fel de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (adică în special pentru accesul la internet), astfel încât nu trebuie să vă așteptați la costuri suplimentare percepute de Noi peste Prețul total. Prin transmiterea unei comenzi, sunteți de acord cu utilizarea de către noi a mijloacelor de comunicare la distanță.
-
Pentru ca Noi să încheiem Contractul, Dumneavoastră trebuie să creați o Comandă pe E-shop. Această propunere trebuie să includă următoarele informații:
a) Informații despre Bunurile pe care le achiziționați (pe E-shop indicați Bunurile pe care sunteți interesat să le achiziționați făcând clic pe butonul "Adăugați în coș");
b) Informații privind Prețul, Taxele de expediere, metoda de plată a Prețului total și metoda dorită de livrare a Bunurilor; aceste informații vor fi introduse în cadrul creării Comenzii în interfața de utilizator a E-shop-ului, iar informațiile privind Prețul, Taxele de expediere și Prețul total vor fi furnizate automat în funcție de Bunuri, de livrarea acestora și de metoda de plată pe care ați selectat-o;
c) datele dumneavoastră de identificare și de contact utilizate pentru a ne permite să livrăm Bunurile, în special numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail.
-
În timpul creării Comenzii, Clientul poate modifica și verifica datele până la finalizarea acesteia. Odată ce verificarea a fost efectuată prin apăsarea butonului "Trimite Comanda cu obligația de plată", Comanda va fi finalizată. Cu toate acestea, înainte de a apăsa butonul, trebuie să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu acești Termeni și condiții, în caz contrar nu veți putea finaliza Comanda. Caseta de selectare este utilizată pentru confirmare și acord. După apăsarea butonului "Trimite comanda cu obligația de plată", toate informațiile completate ne vor fi trimise direct.
-
Vă vom confirma Comanda cât mai curând posibil după ce aceasta ne-a fost transmisă printr-un mesaj trimis la adresa dvs. de e-mail introdusă în Comandă. Confirmarea va include un rezumat al comenzii și prezenții Termeni și condiții ca anexă la mesajul de e-mail. Termenii și condițiile în vigoare la data comenzii, adică în forma atașată la mesajul e-mail de confirmare, fac parte integrantă din contract. Confirmarea Comenzii constituie încheierea Contractului între Noi și Dumneavoastră.
-
Pot exista situații în care nu vă putem confirma o comandă. Acestea includ situații în care Bunurile nu sunt disponibile sau în care comandați mai multe Bunuri decât putem furniza. Cu toate acestea, vă vom furniza întotdeauna informații cu privire la numărul maxim de Bunuri în avans în cadrul E-shop-ului și acest lucru nu ar trebui să vă surprindă. În cazul în care există vreun motiv pentru care nu putem confirma o Comandă, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de a încheia un Contract într-o formă modificată față de Comandă. Într-un astfel de caz, Contractul va fi încheiat în momentul în care confirmați oferta Noastră.
-
În cazul în care în E-shop sau în Comandă este indicat un Preț incorect, nu vom fi obligați să vă furnizăm Bunurile la acel Preț, chiar dacă ați primit confirmarea Comenzii și, prin urmare, Contractul a fost încheiat. Într-o astfel de situație, vă vom contacta imediat și vă vom trimite o ofertă de a încheia un nou Contract într-o formă modificată față de Comandă. Într-un astfel de caz, noul Contract va fi încheiat în momentul în care confirmați oferta Noastră. O eroare aparentă în Preț este considerată a fi, de exemplu, o situație în care Prețul nu corespunde prețului obișnuit la alți comercianți cu amănuntul sau o cifră lipsă.
-
În cazul în care Contractul este încheiat, sunteți obligat să plătiți Prețul total.
-
Dacă ați creat un cont de utilizator, puteți plasa o comandă prin intermediul acestuia. Cu toate acestea, chiar și în acest caz, sunteți obligat să verificați acuratețea, veridicitatea și integralitatea datelor precompletate. Cu toate acestea, metoda de creare a unei comenzi este aceeași ca în cazul unui cumpărător fără cont de utilizator, dar avantajul este că nu este necesar să completați în mod repetat datele dvs. de identificare.
-
În unele cazuri, vă permitem să beneficiați de o reducere la achiziționarea de Bunuri. Pentru ca reducerea să fie acordată, trebuie să completați detaliile reducerii în câmpul predefinit din cadrul propunerii de comandă. Dacă faceți acest lucru, Bunurile vă vor fi furnizate cu o reducere.
4. CONTUL UTILIZATORULUI
-
Pe baza înregistrării dvs. în cadrul E-shop-ului, vă puteți accesa Contul de utilizator.
-
Atunci când vă înregistrați contul de utilizator, este responsabilitatea dumneavoastră să furnizați toate datele pe care le introduceți în mod corect și veridic și să le actualizați în cazul în care acestea se modifică.
-
Accesul la contul de utilizator este securizat de un nume de utilizator și o parolă. Este responsabilitatea dumneavoastră să păstrați confidențialitatea cu privire la acest acces și să nu furnizați aceste informații nimănui. În cazul în care acestea sunt utilizate în mod abuziv, nu vom fi responsabili pentru acest lucru.
-
Contul de utilizator este personal și, prin urmare, nu aveți dreptul de a permite terților să îl utilizeze.
-
Vă putem anula contul de utilizator, în special dacă nu l-ați utilizat timp de mai mult de 2 ani sau dacă vă încălcați obligațiile care vă revin în temeiul acordului.
-
Contul de utilizator poate să nu fie disponibil permanent, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului.
5. PREȚUL ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ, REZERVA DE PROPRIETATE
- Prețul este întotdeauna menționat în E-shop, în Propunerea de comandă și, desigur, în Contract. În cazul unei discrepanțe între prețul indicat pentru bunuri în E-shop și prețul indicat în propunerea de comandă, se aplică prețul indicat în propunerea de comandă, care va fi întotdeauna același cu prețul din contract. În cadrul Propunerii de comandă este indicat, de asemenea, Prețul pentru transport sau condițiile în care transportul este gratuit.
-
Prețul total include TVA, inclusiv orice taxe prevăzute de lege.
-
Plata prețului total vă va fi solicitată după încheierea contractului și înainte de livrarea bunurilor. Puteți plăti Prețul total în următoarele moduri:
a) Prin card online. În acest caz, plata va fi efectuată prin intermediul gateway-ului de plată GoPay. În cazul plății prin card online, Prețul total este plătibil în termen de 7 zile.
b) În numerar la livrare. În acest caz, plata se va efectua la livrarea Produselor contra livrării Produselor. În cazul plății în numerar la livrare, Prețul total este plătibil la primirea Bunurilor.
-
O factură va fi emisă electronic la plata prețului total și va fi atașată fizic la bunuri.
-
Proprietatea asupra bunurilor vă va fi transferată numai după ce ați plătit prețul total și ați intrat în posesia bunurilor. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul total este plătit prin creditarea contului nostru, în caz contrar este plătit la momentul plății.
6. LIVRAREA BUNURILOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DETERIORARE A BUNURILOR
-
Bunurile vă vor fi livrate prin intermediul uneia dintre companiile de transport Cargus sau FAN la alegerea Vânzătorului.
-
Bunurile pot fi livrate numai în interiorul Republicii România.
-
Termenul de livrare a Bunurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de metoda de livrare și plată aleasă. Termenul estimat de livrare a Bunurilor vă va fi comunicat în confirmarea comenzii. Termenul menționat în acești Termeni este doar orientativ și poate diferi de termenul real de livrare. În cazul ridicării personale la sediul nostru, vă vom informa întotdeauna cu privire la posibilitatea de a ridica Bunurile prin e-mail.
-
La primirea Bunurilor de la transportator, este responsabilitatea dumneavoastră să verificați integritatea ambalajului Bunurilor și, în cazul unor defecte, să notificați imediat transportatorul și Societatea noastră. În cazul în care există vreun defect în ambalaj care indică falsificarea și intrarea în transport, nu este responsabilitatea Dumneavoastră să acceptați Bunurile de la Transportator.
-
În cazul în care vă încălcați obligația de a accepta Bunurile, cu excepția cazului în care acest lucru se întâmplă în conformitate cu clauza 6.4 din Condiții, acest lucru nu va duce la o încălcare a obligației noastre de a vă livra Bunurile. În același timp, neacceptarea de către Dumneavoastră a Bunurilor nu va constitui o denunțare a Contractului dintre Noi și Dumneavoastră. Cu toate acestea, într-un astfel de caz, vom avea dreptul de a ne retrage din Contract pe baza încălcării semnificative a Contractului de către dumneavoastră sau de a depozita Bunurile. În cazul în care decidem să reziliem Contractul, rezilierea intră în vigoare la data la care vă transmitem rezilierea. Retragerea din Contract nu afectează niciun drept la plata Prețului pentru transport sau nicio cerere de despăgubire, dacă este cazul.
-
În cazul în care, din motive imputabile Dumneavoastră, Bunurile sunt livrate din nou sau într-un mod diferit de cel convenit în Contract, este responsabilitatea Dumneavoastră să ne rambursați costurile unei astfel de livrări din nou. Detaliile de plată pentru plata acestor costuri vor fi trimise la adresa Dumneavoastră de e-mail stabilită în Contract și sunt plătibile la 14 zile de la primirea e-mailului.
-
Riscul de deteriorare a bunurilor vă va fi transferat în momentul în care luați în primire bunurile. În cazul în care nu recepționați Bunurile, cu excepția cazului în care se aplică clauza 6.4 din Condiții, riscul de deteriorare a Bunurilor vă va fi transferat în momentul în care ați avut posibilitatea de a recepționa Bunurile, dar din motive independente de voința dumneavoastră nu ați recepționat Bunurile. Transferul riscului de deteriorare a Bunurilor înseamnă că din acel moment suportați toate consecințele legate de pierderea, distrugerea, deteriorarea sau orice deteriorare a Bunurilor.
-
În cazul în care Bunurile nu au fost listate ca fiind în stoc în E-shop și a fost furnizată o perioadă indicativă de disponibilitate, vă vom informa întotdeauna în cazul în care:
a) unui eșec de urgență în producția Bunurilor și vă vom furniza întotdeauna o nouă perioadă preconizată de disponibilitate sau informația că Bunurile nu pot fi livrate;
b) o întârziere în livrarea Bunurilor de la Furnizorul nostru și vă vom informa întotdeauna cu privire la noua perioadă de livrare preconizată.
7. DREPTURI DE EXECUTARE DEFECTUOASĂ
- Noi garantăm că la momentul transferului riscului de deteriorare a Bunurilor în conformitate cu clauza 6.7 din în Condiții, Bunurile sunt lipsite de defecte, în special că Bunurile:
a) corespunde descrierii, tipului și cantității convenite, precum și calității, funcționalității, compatibilității, interoperabilității și altor caracteristici convenite;
b) este potrivit pentru scopul pentru care îl solicitați și cu care suntem de acord;
c) este furnizat cu accesoriile și instrucțiunile de utilizare convenite, inclusiv instrucțiunile de asamblare sau instalare;
d) este potrivit pentru scopul pentru care sunt utilizate în mod normal Bunurile de acest tip;
e) este echivalent din punct de vedere cantitativ, calitativ și al altor caracteristici, inclusiv durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și siguranță, cu caracteristicile obișnuite ale Bunurilor de același tip la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, inclusiv în lumina declarațiilor publice făcute de noi sau de orice altă persoană din același lanț contractual, în special publicitatea sau etichetarea;
f) este livrat cu astfel de accesorii, inclusiv ambalaj, instrucțiuni de asamblare și alte instrucțiuni de utilizare, la care vă puteți aștepta în mod rezonabil; și
g) corespunde, în ceea ce privește calitatea sau manopera, eșantionului sau mostrei care v-au fost furnizate înainte de încheierea contractului.
-
Drepturile și obligațiile cu privire la drepturile de executare defectuoasă sunt reglementate de dispozițiile legale general obligatorii aplicabile (în special dispozițiile secțiunilor 2099-2117 și 2161-2174b din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare).
-
În cazul în care bunurile sunt defecte, adică în special în cazul în care oricare dintre condițiile prevăzute la articolul 7.1 nu sunt îndeplinite, ne puteți notifica cu privire la un astfel de defect și vă puteți exercita drepturile în temeiul prestației defectuoase (adică puteți revendica bunurile) prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele noastre menționate în datele noastre de identificare. Pentru soluționarea cât mai rapidă a reclamației dumneavoastră, vă rugăm să Ne contactați prin e-mail la info@dovido.ro sau prin telefon la +40 37 710 2270. De asemenea, puteți utiliza modelul de formular furnizat de Noi pentru formularea unei reclamații, care este atașat ca Anexa 1 la Termeni și condiții. În exercitarea dreptului de executare defectuoasă, trebuie să alegeți modul în care doriți să rezolvați defectul și nu puteți schimba ulterior această alegere fără consimțământul nostru. Noi vom soluționa cererea în conformitate cu dreptul de executare defectuoasă pe care l-ați exercitat.
-
Dacă Bunurile sunt defecte, aveți următoarele drepturi:
a) să remediați defectul prin furnizarea de Bunuri noi, fără defect, sau prin furnizarea părții lipsă din Bunuri; sau
b) remedierea defectului prin repararea Bunurilor, cu excepția cazului în care metoda aleasă de remediere a defectului este imposibilă sau disproporționat de costisitoare în comparație cu cealaltă metodă, care va fi judecată în special în funcție de importanța defectului, valoarea pe care Bunurile ar avea-o fără defect și dacă defectul poate fi remediat prin cealaltă metodă fără inconveniente semnificative pentru dumneavoastră.
-
Putem refuza remedierea defectului dacă este imposibil sau nerezonabil de costisitor să facem acest lucru, ținând seama în special de importanța defectului și de valoarea pe care Bunurile ar fi avut-o fără defect.
-
De asemenea, aveți dreptul la:
a) o reducere rezonabilă a prețului; sau
b) retragerea din Contract,
în cazul în care:
a) refuzăm să remediem defectul sau nu îl remediem în conformitate cu legea;
b) defectul este repetat,
c) defectul este o încălcare semnificativă a Contractului; sau
d) este evident din declarația noastră sau din circumstanțe că defectul nu va fi remediat într-un termen rezonabil sau fără a vă cauza dificultăți substanțiale.
-
Nu există dreptul de a vă retrage din Contract dacă defectul Produselor este nesemnificativ.
-
În cazul în care ați cauzat singur defectul Produselor, nu aveți drepturi în temeiul prestației defectuoase.
-
Un defect al Bunurilor nu reprezintă uzura cauzată de utilizarea normală a Bunurilor sau, în cazul Bunurilor second-hand, uzura corespunzătoare gradului de utilizare anterioară a acestora.
-
Atunci când faceți o cerere de despăgubire, vă vom emite o confirmare scrisă în care vom menționa
a) data la care ați făcut reclamația;
b) despre ce este vorba în reclamație;
c) ce metodă de decontare solicitați;
d) datele dumneavoastră de contact pentru a vă furniza informații cu privire la soluționarea cererii de despăgubire.
-
Cu excepția cazului în care convenim asupra unei perioade de timp mai lungi, vom remedia defectele în termen de 30 de zile de la primirea reclamației și vă vom furniza informații cu privire la soluționarea reclamației la datele de contact furnizate. Dacă această perioadă expiră în zadar, vă puteți retrage din contract sau puteți solicita o reducere rezonabilă.
-
Vă vom informa cu privire la soluționarea reclamației prin e-mail și vă vom emite o confirmare a datei și a modului de soluționare a reclamației. Dacă reclamația este justificată, veți avea dreptul la o rambursare a costurilor suportate în mod rezonabil. Sunteți obligat să furnizați dovezi ale acestor costuri, de exemplu chitanțe sau chitanțe de expediție. În cazul în care defectul a fost remediat prin livrarea de bunuri noi, este responsabilitatea Dumneavoastră să ne returnați bunurile originale, dar Noi vom suporta costul acestei returnări.
-
În cazul în care sunteți o întreprindere, aveți obligația de a notifica și reclama defectul fără întârzieri nejustificate după ce l-ați descoperit, dar nu mai târziu de trei zile de la primirea Bunurilor.
-
În cazul în care sunteți un consumator, aveți dreptul să vă exercitați drepturile în temeiul executării defectuoase pentru un defect care apare la Bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primirea Bunurilor.
8. RETRAGEREA DIN CONTRACT
-
Retragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și Dumneavoastră de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și în modalitățile specificate în prezentul articol sau în alte dispoziții ale Termenilor și condițiilor în care posibilitatea de retragere este menționată în mod expres.
-
În cazul în care sunteți un consumator, adică o persoană care achiziționează bunurile în afara activității dumneavoastră comerciale, aveți dreptul de a vă retrage din contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile de la data încheierii contractului sau, dacă este vorba despre o achiziție de bunuri, atunci în termen de 14 zile de la primirea acestora. În cazul în care am încheiat un contract care are ca obiect mai multe bucăți de bunuri sau livrarea mai multor părți de bunuri, această perioadă începe să curgă numai de la data livrării ultimei bucăți sau părți de bunuri, iar în cazul în care am încheiat un contract în temeiul căruia vă vom livra bunurile în mod regulat și repetat, aceasta începe să curgă de la data livrării primei livrări.
-
Vă puteți retrage din Contract prin orice mijloc demonstrabil (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresa noastră, astfel cum este stabilită în datele noastre de identificare). De asemenea, puteți utiliza modelul de formular furnizat de Noi pentru retragere, care este atașat ca Anexa 2 la Termeni și condiții.
-
Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu dispozițiile articolului 1837 din Codul civil, nu este posibilă retragerea, printre altele, dintr-un contract de furnizare de bunuri care au fost modificate conform dorințelor Cumpărătorului sau pentru persoana Cumpărătorului, dintr-un contract de furnizare de bunuri perisabile, precum și din bunuri, dintr-un contract de furnizare de bunuri care au fost iremediabil amestecate cu alte bunuri după livrare, dintr-un contract de furnizare de bunuri în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă, precum și dintr-un contract de furnizare a unei înregistrări audio sau vizuale sau a unui program de calculator dacă ambalajul original a fost deteriorat. Toate produsele din oferta noastră, cu excepția imaginilor de ceas și a imaginilor realizate după o fotografie personalizată, au fost realizate și modificate la cererea clientului, astfel încât dreptul de returnare în termen de 14 zile nu se aplică și nu pot fi returnate.
-
Perioada de retragere prevăzută la articolul 8.2 din Termeni și condiții se consideră a fi respectată dacă ne trimiteți o notificare de retragere în această perioadă.
-
În cazul retragerii din Contract în conformitate cu articolul 8.2 din Condiții, trebuie să ne trimiteți Bunurile în termen de 14 zile de la retragere și trebuie să suportați costurile de returnare a Bunurilor către Noi. La rândul dumneavoastră, aveți dreptul la rambursarea de către Noi a cheltuielilor de transport, dar numai într-o sumă echivalentă cu cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Noi pentru livrarea Bunurilor. În cazul anulării ca urmare a unei încălcări a Contractului de către Noi, vom plăti, de asemenea, costurile de returnare a Bunurilor către Noi, dar, din nou, numai până la valoarea Taxei de transport maritim corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de Noi pentru livrarea Bunurilor.
-
În cazul retragerii din Contract, Prețul Vă va fi rambursat în termen de 14 zile de la data efectivă a retragerii în contul din care a fost creditat sau în contul selectat prin retragere. Cu toate acestea, suma nu va fi rambursată înainte ca Noi să primim Bunurile sau ca Dumneavoastră să ne furnizați dovada că acestea ne-au fost returnate. Vă rugăm să ne returnați Bunurile curate, inclusiv ambalajul original, dacă este posibil.
-
Cu toate acestea, în cazul rezilierii Contractului în conformitate cu clauza 8.2 din Termeni și condiții, veți fi răspunzător față de Noi pentru orice diminuare a valorii Bunurilor care rezultă din manipularea Bunurilor într-un alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea Bunurilor, adică în modul în care v-ați familiariza cu Bunurile într-un magazin fizic. În cazul în care nu v-am rambursat încă Prețul, vom avea dreptul de a compensa cererea de rambursare a costurilor cu cererea dumneavoastră de rambursare a Prețului.
-
Avem dreptul de a ne retrage din contract în orice moment înainte de a vă livra bunurile dacă există motive obiective pentru care bunurile nu pot fi livrate (în special motive din partea unor terți sau motive bazate pe natura bunurilor), chiar înainte de expirarea perioadei prevăzute la clauza 6.1 din condiții. De asemenea, ne putem retrage din Contract dacă este clar că ați furnizat în mod deliberat informații incorecte în Comandă. În cazul în care achiziționați Bunurile în cadrul afacerii dumneavoastră, adică în calitate de antreprenor, avem dreptul de a ne retrage din Contract în orice moment, chiar și fără a oferi un motiv.
9. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR CU CONSUMATORII
-
Nu suntem legați de niciun cod de conduită în relația cu cumpărătorii în sensul articolului 1826 alineatul (1) litera (e) din Codul civil.
-
Tratăm reclamațiile consumatorilor prin intermediul adresei electronice info@dovido.ro. Vom trimite informații cu privire la gestionarea reclamației la adresa electronică a cumpărătorului.
-
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, 011865 București, România, adresa de internet: https://anpc.ro/, este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum rezultate din Contract. Platforma online de soluționare a litigiilor, situată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr,
poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător, care este consumator, decurgând dintr-un contract de vânzare-cumpărare încheiat prin mijloace electronice.
-
Centrul European al Consumatorilor din Republica România, situat în Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, 011865 București, România, adresa de internet: https://eccromania.ro/ este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).
10. DISPOZIȚII FINALE
-
În cazul în care relația noastră juridică cu dumneavoastră are un element internațional (de exemplu, trimitem bunuri în afara Republicii Cehe), relația va fi întotdeauna reglementată de legislația Republicii Cehe. Cu toate acestea, dacă sunteți un consumator, drepturile dumneavoastră în temeiul legii nu sunt afectate de prezentul acord.
-
Toată corespondența scrisă cu dumneavoastră va fi transmisă prin poștă electronică. Adresa noastră de e-mail este indicată alături de datele noastre de identificare. Vom trimite corespondența la adresa dvs. de e-mail stabilită în Acord, în Contul dvs. de utilizator sau prin intermediul căreia ne-ați contactat.
-
Acordul poate fi modificat numai prin acord scris între Noi. Cu toate acestea, putem modifica acești Termeni, dar o astfel de modificare nu va afecta Contractele deja încheiate, ci numai Contractele încheiate după data intrării în vigoare a modificării.
-
În caz de forță majoră sau de evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastre naturale, pandemii, eșecuri operaționale, eșecuri ale subcontractanților etc.), Noi nu vom fi răspunzători pentru daunele cauzate ca urmare a sau în legătură cu evenimentele de forță majoră, iar dacă starea de forță majoră durează mai mult de 10 zile, Noi și Dumneavoastră vom avea dreptul de a ne retrage din Contract.
-
Un model de formular de reclamație și un model de formular de retragere sunt anexate la Termeni și condiții.
-
Contractul, inclusiv Condițiile, este arhivat electronic la Noi, dar nu este accesibil pentru Dumneavoastră. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești Termeni și condiții și o confirmare a comenzii cu un rezumat al comenzii prin e-mail și, prin urmare, veți avea întotdeauna acces la contract fără implicarea noastră. Vă recomandăm să salvați întotdeauna Confirmarea comenzii și Condițiile.
-
Acești Termeni vor intra în vigoare la 24.10.2024.
Anexa nr. 1 - Formular de reclamatie
Anexa nr. 2 - Formular de retragere din contractul de cumpărare