Întrebări frecvente

Pot plasa și o comandă prin e-mail sau telefonic?

Da, comanda poate fi creată prin e-mail sau telefonic. În acest caz, vă rugăm să pregătiți codul produsului dorit, care este listat sub denumirea produsului ales.

Cum pot achita o comandă?

Puteti achita comanda ramburs la livrare - ramburs (plata ramburs in numerar sau cu card bancar) sau prin plata online cu card bancar la crearea comenzii.

Când îmi va fi livrată comanda? 

Informații despre termenul de livrare pentru fiecare produs veți găsi întotdeauna individual în descrierea fiecărui produs.

Cât costă transportul aferent livrarii coletului?

  • Pentru comenzi de peste 500 lei, transportul este gratuit. 
  • La plata online sau prin transfer bancar, transportul este asigurat prin intermediul serviciului și costul aferent este de 35 lei.
  • În cazul rambursului, costul transportului este de 35 lei + cost suplimentar pentru plata în numerar de 5 lei.

Cum îmi va fi livrat coletul?

  •  Trimitem fiecare comandă de către compania de curierat FAN sau CARGUS. 

  • Cu o zi înainte de livrarea comenzii veți primi un e-mail despre expedierea coletului. În ziua livrării, veți primi un e-mail și un mesaj SMS cu o fereastră de timp în care curierul va livra coletul.

Pot modifica, schimba sau completa comanda?

Comanda poate fi modificată sau completată numai dacă nu a fost încă expediată. Puteți face acest lucru prin e-mail sau telefon. Trebuie să menționați numărul de comandă pentru ca noi să o putem identifica.

Cum pot anula comanda?

Cumpărătorul are dreptul să anuleze comanda în termen de 24 de ore de la crearea contractului de achiziție, fără taxe de anulare pentru produsele care sunt făcute la comandă.

Cum să procedați în cazul reclamației a unui produs?

Dacă aveți întrebări cu privire la reclamațiile pentru produsele defecte sau deteriorate, nu ezitați să ne contactați. Serviciul de asistență Clienți este oferit în zilele lucrătoare Luni-Vineri între orele 8:00 - 16:00 la adresa de email info@dovido.ro doar în limba engleză. 

Sau puteți apela serviciul de asistență pentru clienți în zilele lucrătoare de luni până vineri de la 10:00 la 15:00 la numărul de telefon +40 37 710 2270

Pot returna produsele?

Da, puteți returna produsele nefolosite și nedeteriorate în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării coletului. Mai multe informații puteți afla în secțiunea de Termeni și Condiții generale sau să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Nu am primit confirmarea comenzii pe e-mail

Uneori se întâmplă minuni și confirmarea comenzii să se încadreze în spam sau ca publicitate, de aceea este necesar să verificați aceste foldere. Dacă nu găsiți e-mailul acolo, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail și vom fi încântați să vă confirmăm comanda.


Transport gratuit

peste 500,00 lei

Produse în stoc expediem imediat
Cel mai vast sortiment tapet și decorații
Fabricat în UE calitate de imprimare premium